Érdekes módon alakult az életem. 1992-ben (te jó ég milyen régen is volt) részese lehettem az akkori Amway csapatának. Igazából el sem tudom mondani, hogy mennyire hasznos volt az az időszak. Én elsősorban a képzéseket szerettem,ami egyben volt üzleti és személyiség fejlesztő is.

De azok a “meghívások” sehogy sem fértek a bögyömbe. Nem ment – persze biztos nem voltam hiteles – és csak kudarcaim voltak. Ki az aki ezt szereti. Az igazság az, hogy azóta se lettem jóba ezzel a “meghívásnak” nevezett valamivel, bár jó pár MLM-el találkoztam, tanultam a technikákat, volt ami tetszett is volna talán, csak ne lett volna benne meghívás.

Aztán egy volt szegedi Barátom – így nagy B-vel – aki közben Budapesten telepedett le, addig-addig dumált nekem az Ö üzletéről, meg az abban benne levő termékekről, míg azt mondtam, hogy próbáljuk ki. Ő mondta, hogy egyszerre vegyek meg két terméket egy áron, de, hát szerintem ilyen nincs és mindig csak 1 terméket kértem, mert egyébként is szedtem táplálék kiegészítőt.

Ez így ment egy jó darabig, de aztán kezdtem belelátni ebbe az üzletbe és rávettem magam, hogy egyszerűbb, ha beregisztrálok, mert akkor kihozza a futár a lakásomra és még olcsóbb is. Szerencsére nem csak vásárlónak regisztráltam, hanem egyből egyéni üzletépítőként. Perszer abban az időben maga az üzleti része egyáltalán nem érdekelt, csak a nagykereskedelmi ár lehetősége.

Időközben készítettem egy online toborzó felületet és arra gondoltam, hogy ez az ami nekem való, valahogy odaterelem az embereket, meghívásos procedúra nélkül és akinek tetszik tetszik, akinek nem nem.
De mikor megmutattam a magyarországi Nu Skin-nak a tervezetet, azt mondták, hogy ezt így nem lehet. Hónapokig vártam a válaszra hiába, hogy pontosan miért nem jó a felület. Persze válasz azóta se jött, viszont jöttek olyan könnyítések, hogy a közösségi médiában lehetőség van a termékek és az üzlet ismertetésére, de csak úgy, hogy nem fizetett hirdetéseken keresztül.
Kidolgoztam, pontosítottam a felületet, aminek az a lényege, hogy mielőtt bármi történne, minden szükséges információt át tudok adni azoknak, akik erre a felületre beregisztrálnak. Amikor már minden információ birtokában van a regisztráló, akkor szabadon eldöntheti, hogy ez az üzlet érdekli őt vagy sem, és fontos, hogy egy fillérébe sem kerül mindez.

Ha úgy dönt, hogy belevág, akkor a Nu Skin felületi regisztrációhoz megkap minden segítséget. Ez a regisztráció is ingyenes, nincs kötelező vásárlási előírás. Ha úgy dönt, hogy ezután mégsem akar vásárolni magának, vagy a családjának, akkor egy év elteltével törlik a fiókját.
Viszont, ha úgy dönt, hogy beregisztrál, amihez még vállalkozói sem szükséges, a vásárlásai utáni jutalék gyűlik az elkülönített számláján. Ha már egy szemtelenül nagy összeg összegyűlt így, akkor érdemes kiváltani egy vállalkozóit, mert csak ebben az esetben tudja a cég kifizetni részére.

Addig meg, – ahogy én is csinálom – a rendszeresen, saját szükségletre megvásárolt LifePak+Marina Omega után járó ajándék pontok terhére ingyen jutok hozzá egyéb termékekhez, ami nálam az AP 24 fogkrém, de volt már, hogy más terméket is ebben a formában próbáltam ki.

Hát ezért van az, hogy én ezt a konstrukciót szupernek tartom,és mivel lehetőségem van a továbbadásra, ajánlom az embereknek. Igaz nem úgy, ahogy a hivatalos üzleti protokoll javasolja, hanem a közösségi média eszközeivel fizetett hirdetés nélkül.

Erre jelenleg az Instagram-ot, a Facebook-ot, a Youtube-ot és rövidesen a Pinteresr-et is igénybe fogom venni.
Tulajdon képen egyfajta automatizmust készítettem. Felrakom az információkat, ott van a honlap linkje, ahol kap további tájékoztatást és, ha bejelentkezik a toborzó felületemre, hozzájut minden fontos információhoz, anélkül, hogy találkoztunk volna. Persze a toborzás során lehet telefonos és elektronikus személyes beszélgetés is.
Az igazi kapcsolat a Nu Skin-os regisztrációt követően kezdődik.

Ehhez megint rendelkezésünkre áll rengeteg online oktatóanyag, azok számára is, akik a nagykereskedelmi ár mellett üzletet is szeretnének építeni.